Red nose day van mastercard

Red nose day van mastercard

10 april 2017

Mastercard heeft s`werelds eerste contactloze rode neus gebouwd in samenwerking met Payter om geld op te halen voor "Comic Releif". Voorbijgangers in Birmingham kunnen gemakkelijk de rode neus tappen om 3 pond te doneren, wanneer een mastercard word gebruikt word de donatie verdubbeld. Al het geld gaat naar Comic Relief, die een van de armste mensen helpt in engeland en de rest van de wereld.


De nieuwe contactloze ontwikkeling voor het goede doel, de "Digital Tin", naderd het einde van de pilot en er zijn fantastiche resultaten. Dit is getest met Cancer Research UK, Comic Relief and MS Society.

Terug koppeling is indrukwekkend, met Paul weaver van CRUK zegt: "we’ve seen really strong income results and supporter feedback has been great". De contactloze technologie is naar een ander level gestegen met het toevoegen van een groter scherm voor de goede doelen om merken, afbeeldingen toe te voegen en een swipe functie om de hoeveelheid aan te passen.

Ze werken offline en online doormiddel van het EE netwerk en via Wi-Fi. En veel meer functies zijn onderweg. Een volledig rapport komt er aan maar er zijn cijfers die zeggen dat goede doelen ongeveer 258.25 pond ophalen per dag per terminal. Met een gemiddelde donatie van 3 pond. Dit is 19% hoger dan de andere alternatieven. En het beste is nog... Geen gedoe met bluetooth, smartphones of tablets. Gewoon aanzetten en het is klaar voor gebruik. Net als "Mydonate", is het commisie vrij van BT.

De samenwerking met acquirer Elavon maakt het mogelijk om een deur te openen naar fantistische oplossingen voor goede doelen om op straat collecties te doen wanneer cash donaties in verval zijn geraakt.

 

Terug naar Nieuws